söndag 14 december 2008

Välkommen Bienvenue!

Goddagens och välkommen till min saltvattensblogg... Kommer här att skriva ner händelser och tankar om mitt nya lilla saltvattenskar...
Skulle ju även kunna berätta lite om mig själv...

Namn: Petter
Ålder: 26
Bor: I kvillestan, Göteborg... samma hus som butiken Herkules Zoo
Jobb: skulle inte sitta fel att ha ett, tidigare har jag jobbat med allt från tågstädning till akvariebutik. senast på hornbachs akvarieavdelning i göteborg, tidigare på akvariekällan i växjö
Kulturell: jajjemän, elektronisk musik, blandat med ska och oi är väl det mesta... även annat går dock ner
Antal år inom akvaristiken: 20+
Största antal akvarier igång samtidigt: 24 i min källare hos föräldrarna...
Antal nu: 4, ett saltvatten och tre sötvatten, fastnar jag för det här med salt kommer fler omvandlas till salt...
Andra intressen: Sneakersamlare, Espressofreak, Skivsamlare och Discjockey

Det var det det... nu ska jag plåta lite på mitt kar och utrustningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar