måndag 19 januari 2009

Det rullar på...

Dags för en liten uppdatering då.

Jag har inte lagt i nåt mer levande under veckan, varför? Jag är så luspank som det går bli...
Alfa (KASS!)an är väldans slöa och förvägrar mig livets nödtorft... därmed kommer inget hända förrän jag har fått pengar ifrån dem, förhoppningsvis den 22e... Jag har levt 3 (TRE!) månader utan inkomst och jag tackar mina kära föräldrar för att jag överlevt... den retroaktiva utbetalningen kommer i stort sett gå till att betala försenade räkningar... SUCK!

Det har dock stabiliserat sig rejält i karet nu under tiden det rullat på... små kräftdjur, märlor, vattengråsuggor och maskar rör sig hela tiden och verkar föröka sig bra... Makroalgerna växer på rejält och snäckor och eremiter är aktiva...

När jag väl FÅR pengar från akassan så blir det iallafall nånting litet som rör sig, nån mjukkorall till samt nån räka...

över ut /Petter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar